Inbetween challenges

Es ist wieder so weit – de knoop is doorgehakt geweest geworden. En aldus beleefde ik vandaag mijn laatste dag als Chef Flexwerk bij Cowork Company. Na een jaar van leerzaamheden is heden losgebarsten het uur U qua nieuw te ondernemen stuff.

Officieel ga ik de komende twee maanden eens van z’n looien rakkertje nadenken over de invulling van dat alles. Officieus verklap ik – overigens geheel en passant – dat grote lijnen zichzelf meestal aandienen en dat ze dat de afgelopen weken al in volle glorie hebben gedaan.

Te beginnen vooraleerst met leuke afspraken. Met de Woordvoerder Europese Zaken in de Tweede Kamer, met de verenigingshistoricus van de in het verleden vaak achterafbezien verrassend progressief gebleken Algemene Nederlandsche Wielrijders-Bond, en met meneer Remijn van het Europees Platform, dat mij eerder mij dit jaar aan een mooie spreekbeurt bij de British School of Amsterdam hielp.

Dit alles bovenop de zo mogelijk nog meerbelovende andere activiteiten die de agenda zovast in alle hevigheid opleuken, zoals daar zijn:

    Op woensdag 3 november om 17h00 bij de Hogeschool Leiden:
    Opening van de nieuwe vleugel, sinds aanstaande maandag opgesierd met de (=mijn!) fotoserie Connected!, een verzameling van 17 Europese ontmoetingstaferelen afgebeeld op canvasdoeken van elk 2 meter breed.
    (waar is dat?)
    Op woensdag 10 november om 20h15 in DOK Library Centre in Delft:
    Workshop/lezing European Bites, samen met Esther Kokmeijer van het reisproject Anywhere at Home. Een leuke, informatieve, interculturele en licht-multimediale avond Europareizen dat wordt afgesloten met hapjes en drankjes uit verscheidene Europese uithoeken.
    (waar is dat?)

Motto dat bij dit alles varieert tussen ‘Komt dat zien!’ en ‘Zegt het voort!’

Over de verdere plannen voor de komende maanden weid ik graag in de volgende blogpost uit. Dit wordt weer een echt weblog, zodat ik iedereen leuk kan blijven informeren zonder me zorgen te hoeven maken over aan wie ik wat WEL verteld heb en aan wie NIET. En dat mensen ook alweer weten wat ik in de afgelopen tijd beleefd heb, gewoon omdat ik dat al een keer heb opgeschreven en omdat zij zo attent zijn om even van tevoren mijn recente verslagleggingen te raadplegen. Zodat we het niet over het weer hoeven hebben, want daar vind ik meestal in essentie niet echt iets van.

Hier is ter afsluiting een recente foto van afgelopen week. Verwacht binnenkort nog wel de nodige foto’s – alsmede een verhuizing van deze blog naar het domein http://www.ready2amaze.com, dat nu nog een beetje numb in de archiefkast ligt te liggen maar straks dus niet meer.

Gegroet en voor wie nog (veel) meer ouder blogmateriaal wil bekijken: feel free om rond te neuzen in mijn persoonlijke ooggetuigeverslagen van de jaren 2005 – 2008!

Over Bruno van den Elshout

Kunstenaar
Dit bericht werd geplaatst in Plannen 2011 en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Inbetween challenges

  1. Ton Bil zegt:

    Ter aankondiging van veranderingen zei mijn vader dan: “Het is zo ver, dat we kunnen zeggen: “Het is zo ver, dat we kunnen zeggen: “Het is zo ver, dat we kunnen zeggen: “Het is zo ver, dat we kunnen zeggen: “Het is zo ver.”””””

Geef een reactie

