Ben ik al bij?

Volgens mij zit ik nu voor zaterdag te schrijven en het is zondag. Een resterend dagje te overbruggen dus. Alors, quoi de neuf (zut alors) – afgelopen vrijdag heb ik een leuke fotoshoot gedaan van en voor de dames en heer van Cosmos Infinity: een opleidingsinstituut dat seminars ter verhoging van ’s mensch financieel bewustzijn organiseert. De eerstvolgende editie daarvan vindt plaats op 20 november in het altijd gezellige Leiden #071 en je kunt gratis meeluisteren als je bij aanmelding de code ‘COWORK’ intikt.

Aangezien de opdracht nog loopt, i.e. ik heb de foto’s nog niet afgeleverd, vind ik het in dit stadium niet zo netjes om op dit blog al beeldmateriaal van de shoot te posten. Komt nog. Wel ben ik plaatsvervangend in het PHOTOLOGIX.NL-archief gedoken en zie hier het resultaat, een foto die ik in 2006 maakte in opdracht van een vriendin die haar toenmalig vriend-nu echtgenoot wilde verrassen met een foto vanaf de kade waar zijn elkaar voor het eerst ter zake doend ontmoet hadden.

Mocht je overigens bij het bekijken van deze blog denken: he die Bruno kan een leuk potje fotograferen – schroom dan niet om mij er met een soortgelijke opdracht op uit te sturen. Het kost wat, maar dan heppie ook wat – en ik doe het graag. Voor af te spreken bereik je me het best door een vriendelijke e-mail te sturen (niet afsluiten met MVG, svp 😉 aan info(@)photologix(.)nl.

Erasmusbrug in 2006

Erasmusbrug in 2006

Over Bruno van den Elshout

Kunstenaar
Dit bericht werd geplaatst in Nieuws en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Ben ik al bij?

Geef een reactie

