Geld over in 2010?

In de afgelopen twee dagen heb ik al drie keer gesprekken gevoerd met bedrijven/instanties die nog graag voor het einde van dit jaar het een of ander budget willen opgebruiken. Dat is leuk, zeker wanneer aan creatieve oren gemeld! Deze bevrolijkende toestand van klaarblijkelijke en/of tijdelijke overvloed heeft mij doen bedenken alhier een oproep te plaatsen, en wel met de volgende strekking:

Ben, ken of vertegenwoordig jij een ambitieus bedrijf dat in 2010 nog kunstbudget te besteden heeft? Meld in reactie op deze post binnen welke criteria (hoeveel, hoe groot, stijl, bestemming enz.) je in 2011 vers beeldmateriaal aan de muur wilt hangen en ontvang voor 15 december 2010 de factuur voor het kunstwerk/de kunstwerken van jouw keuze!

Mocht ik (Ready2amaze / Funds for fun / PHOTOLOGIX.NL) je niet van dienst kunnen zijn, dan zal ik je alsnog helpen om via mijn netwerk iets van je gading te scouten.

En bij wijze van boter bij de vis: in 2009 heeft het Ministerie van Justitie de publicatie van mijn boek Crossroad Europe mede mogelijk gemaakt, door de eerste 50 exemplaren aan te kopen (nog lang en breed voordat het boek af-ontworpen was!). Aanleiding destijds was de wens om sprekers tijdens de ‘Dag van de Wetgeving’, met als thema ‘Over de grenzen’ een origineel boek cadeau te doen. Leuke bijkomstigheid was dat het boek op de dag van publicatie direct in boekenkasten van enkele prominente internationalici terecht kwam onder wie Ben Bot (voormalig Minister van Buitenlandse Zaken) en Geert Hofstede (van pionier tot autoriteit in cultuuronderzoek).

Enfin, ik dwaal af.

In maart 2011 wordt er wederom een ‘Dag van de Wetgeving’ georganiseerd, dit keer met als thema ‘Beweging’. Wat dat inhoudelijk gezien betekent weet ik als non-jurist niet, maar wie een leuk cadeau-idee heeft en daar een evenzoleuke opdracht aan wil overhouden, kan zich via dezelfde onderstaande comments melden. Ik stuur je vervolgens graag de contactgegevens van de dienstdoende coördinatrice toe!

Geld over?

Jij kunt deze mooie dame zijn!

Over Bruno van den Elshout

Kunstenaar en strategisch conceptontwikkelaar
Dit bericht werd geplaatst in Handreikingen, Nieuws en getagged met , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

