Oekraïne-foto’s

Ja, was ik dus bijna vergeten dat ik amper een maand geleden in de Oekraïne 500 foto’s heb geschoten waarvan ik er tot dusverre een welgeteld ende armetierig kwartetje heb gepost. Aangezien er toch echt heel wat meer moois bij zat dan just that: kijkerdekijkt u even mee naar de volgende slaidsjoo. Ca vaut tres la peine!

Klik HIER of op onderstaand plaatje om loos te gaan!

PHOTOLOGIX_duif

Klik op de foto voor de rest van de slideshow!

Met credits voor film (Ilford XP-2), camera (Olympus Mju-II #7 van Sipke Visser) en fotograaf (ikzelf uit hoofde van PHOTOLOGIX.NL – kreeg trouwens laatst serieus de vraag of ik een foto die ik verkocht had ook echt zelfgemaakt had… Die had ik nog nooit eerder gehoord 🙂

Over Bruno van den Elshout

Kunstenaar
Dit bericht werd geplaatst in Op reis (of: ~ geweest) en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

