Volgende week #1

Leuk weekje voor de deur, met als vermoedelijke hoogtepunten:

  • Een interview met Beppe Grillo, Italië’s preferred supplier voor nieuws en inzichten over hoe het er in de wereld nu echt aan toe gaat. Qua juxtapositie jegens gevestigde Italianische media enzo. Grillo is in september al eens uitgebreid op de Nederlandse TV geweest (zie hier), ik kan dus een aantal vragen overslaan en me aldus concentreren op het verhaal achter het verhaal. Hoe vervelend overigens dat ik mij ten behoeve van dit interview een paar dagen ga ophouden in Genua.
  • 7 Days of Inspiration! Upgrade van Nederland in 7 dagen. Startschot: overmorgen, ma 28 februari. Slotschot: zondag 6 maart met oa de lancering van het bijbehorende magazine dat ik mede de wereld in heb geholpen. Wanneer u het magazine in handen krijgt, zo bladere u op stel en sprong naar pagina 6 t/m 10, alwaar een interview met Martijn Aslander door ondergetekende.
  • De hopelijke lancering van de website The Social Atlas of Europe, waarvoor twee dames van de Hogeschool Leiden een bijpassende Facebookstrategie gaan bedenken. Leuk, leuk. En leerzaam, ook qua proces.

Maar voor het allemaal zover is, trakteer ik u op een paar snelwegportretten zoals ik deze in de voorbije week heb geoogst rondom het Prins Clausplein:

PHOTOLOGIX_A4_Voorburg_1

A4 Voorburg #1

PHOTOLOGIX_A4_Voorburg_2

A4 Voorburg #2

PHOTOLOGIX_A4_Voorburg_3

A4 Voorburg #3

PHOTOLOGIX_A4_Voorburg_4

A4 Voorburg #4

PHOTOLOGIX_A4_Voorburg_5

A4 Voorburg #5

PHOTOLOGIX_A4_Leidschendam

A4 Leidschendam

Over Bruno van den Elshout

Kunstenaar en strategisch conceptontwikkelaar
Dit bericht werd geplaatst in (Snel)wegen, Op reis (of: ~ geweest), Plannen 2011 en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Volgende week #1

  1. vooral foto 1 en 4 vind ik spannend

Geef een reactie

