Van een koude kermis moet je het hebben

Vandaag was ik in Amstelveen. Het was daar kermis en koud. Referentie aan een alom bekend spreekwoord ligt in tergende mate voor de hand, zeker omdat ik na mijn bezoek geheel stereotypisch… Thuis ben gekomen. Om daar vervolgens dit plaatje up te loaden:

PHOTOLOGIX-2647

De Koude Kermis in Actie

Over Bruno van den Elshout

Kunstenaar en strategisch conceptontwikkelaar
Dit bericht werd geplaatst in Op reis (of: ~ geweest), Zomaar een plaatje en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Van een koude kermis moet je het hebben

  1. dank je bruno, voor deze kleurige – dat dan weer wel – koude kermis. Laat me extra genieten van mijn kleurige – dat dan weer ook – warme huis.
    harte groet
    yvonne

Geef een reactie

