Horizon = Wél relevant + wél actueel + wél belangrijk

Regelmatig krijg ik te horen dat er in een krant, op een podium, bij een festival, binnen een event enz. geen plaats is voor NEW HORIZONS omdat het weliswaar leuk is, maar dat er altijd wel iets is dat belangrijker, relevanter of actueler dan de horizon in het algemeen en mijn boekavontuur in het bijzonder.

Dat vergt dan wat incasseringsvermogen, want ik beschouw dat steevast als onterecht.

Gelukkig krijg ik tegelijkertijd uit steeds meer hoeken horizons toegestuurd, net als citaten over horizons, verhalen, gedachten. Van hele leuke mensen, die me daarmee bovendien helpen mijn zoektocht naar de kwaliteiten van de horizon voort te zetten, te verdiepen en te verrijken. Waarvoor veelmaals dank. Jullie helpen mee het vuur brandend te houden.

Ook vandaag kreeg ik weer n tekst toegestuurd die naadloos van toepassing is op het grote horizonavontuur, inclusief boek. Wingflyer Lie van Schelven maakte me er dankbaar op attent:

“Real maturity is the integrity of inhabiting that “immortal longing” that always calls you to new horizons. Your true longing is to belong to the eternal that echoes continually in everything that happens to you. Real power has nothing to do with force, control, status, or money. Real power is the persistent courage to be at ease with the unsolved and the unfinished. To be able to recognize, in the scattered graffiti of your desires, the signature of the eternal.” ~ J. O’Donohue

NEWHORIZON_7978_20121128_09h00

NEW HORIZON #7978: 28.11.2012 – 09h00
Fotoafdruk op alu-dibond, 133x200cm, oplage: 1

Over Bruno van den Elshout

Kunstenaar
Dit bericht werd geplaatst in Leuks uit 2013, NEW HORIZONS, Nieuws, Synchroniciteit en getagged met , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

