Me toegevallen ideeën

PHOTOLOGIX_Schiermonnikoog-0054

Eerder postte ik al over mijn belevenissen op Schiermonnikoog. De fysieke dan. Want in de Rust en Ruimte die ik daar beleefde, voor mijn gevoel voorbij de tijd, ontstonden weer volop nieuwe vragen en ideeën. Ik deel ze graag met je:

Leitmotiv
Die heb ik hergeformuleerd omdat ie daar aan toe was. Dit wordt m, voor de komende tijd:

Uitnodigen tot zinvol ontmoeten

Van wie/wat? Mensen, ideeën en werelden.
Waartoe? Vrijmaken van wenselijk potentieel.
Waar? Dichtbij huis, uit-rayonnerend.
Hoe? By doing.

Erop vertrouwend dat:
Alles er al is.
Alles vindt zijn weg. Tot in de verste uithoek van het universum, en terug naar jezelf.

Tijd maak je-Maandag
Ik ga voortaan de week beginnen met een strandwandeling. Welkom mee te wandelen, vertrek vanaf het einde van lijn tram 12, om 9u, weer of geen weer. Daarna ga ik aan het werk bij strandtent De Fuut. Zonder laptop. Ik ga alles waarover ik beslissingen wil nemen, voortaan op maandag overdenken.

Tijd maak je-Maandag wordt onderdeel van Mee op Avontuur Live, zoals het Retourtje Groningen dat ook al is. Er komt ook een vrijdagavondactiviteit, die ik op een later moment nader zal introduceren. Alles in een experiment om Rust en Ruimte en Dagelijks Leven dichter bij elkaar te brengen: Zinvol en Doeltreffend.

Een stukje land in Zweden
Wil ik graag kopen of anderszins onder mijn verantwoordelijkheid voegen. De wens woont al 15 jaar in mijn achterhoofd. Er beginnen zich contouren af te tekenen van een Plan de Campagne om hier werkelijk werk van te maken.

Functioneringsgesprek
Die heb je als zelfstandige niet, tenzij je m zelf organiseert. In een binnenkort volgende nieuwsbrief ga ik een rondvraag doen naar hoe mensen aankijken tegen hoe ik werk. Eens zien wat ik daarvan kan leren.

Kraanwater Graag
Weer alleen maar Kraanwater drinken, zoals ik dat in 2013 meer dan een jaar lang deed. Eigenlijk hoort deze officieel niet in het rijtje: ik hervatte dit initiatief in februari al. Maar heb nu wel officieel op een rijtje gezet waar ik t voor doe, en post daar eerdaags een apart verhaaltje over.


Je kunt mijn blogartikelen ook per post ontvangen. Eens in de maand een pakketje van drie berichten, samen met de nieuwste editie van de nieuwsbrief Mee op Avontuur. Verzonden op vrijdag, leesbaar bij de zaterdagochtendse koffie.

Hier lees je meer!

PHOTOLOGIX_Schiermonnikoog-0114

Over Bruno van den Elshout

Kunstenaar en strategisch conceptontwikkelaar
Dit bericht werd geplaatst in Hersenspinsels, Moois uit 2016, Nieuws, Plannen 2016, reisverslag, Synchroniciteit en getagged met , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

