Nieuwjaarswens Op Maat

Ik zou mezelf niet als bijster attent omschrijven, of complimenteus. Ik vergeet vaak verjaardagen, of vraag iemand in eenzelfde gesprek gemakkelijk drie keer waar hij/zij op vakantie gaat. En small talk pleeg ik ook het liefst met het vooruitzicht dat dat daarna alsnog wat wezenlijke inhoudelijke uitwisseling oplevert.

Maar ik houd wel heel erg van drukwerk. En van dingen handgeschreven. En van post – versturen en ontvangen. En om mensen (en mezelf) uit te nodigen stil te staan om na te denken wat ze te doen staat. En van het delen van rijkdom op momenten dat mensen dat niet verwachten, om te kijken wat er dan ontstaat.

2017 ahead
En dus komt het er om de zoveel tijd van dat ik heel veel zin heb om mooie post te verspreiden. Een uitnodiging voor een tentoonstelling, of iets dat met de jaarwisseling te maken heeft. En laat die laatste nou net aanstaande zijn! En heel 2017 er achteraan!

arie-lengkeek-bruno-van-den-elshoutEn hoe tof is het dan, om daarvoor een beeld te gebruiken dat geen deel uitmaakt van NEW HORIZONS, maar daar wel op voortborduurt. Namelijk een acquarel van een deelnemer aan de voorbije 24-uurs horizonobservatie, by the name of Arie Lengkeek (foto / en: die ik eerder die zomer ontmoette als mede-mogelijkmaker van het Museum of Water in Rotterdam).

Die heb ik bij drukkerij Lenoirschuring (waar ook NEW HORIZONS gedrukt is) in duizendvoud besteld. 500 voor Arie, 500 voor eigen gebruik, plus 1.000 bijbehorende enveloppen.

Zoveel?? En wat daarmee aan te vangen?

Nuwel, nadat ik eerst bedenk aan wie ik hoe dan ook een kaart wil sturen, stel ik de andere graag ter beschikking. Om mensen die dat leuk vinden, iets toe te wensen waar ze prijs op stellen. Zoals ik dat in 2011 al eens deed in de trein, maar dan nu dus per post. Een vleugje gezelligheid op de deurmat, persoonlijk en met liefde gemaakt.

Meedoen?
Als je ook zo’n nieuwjaarswens wilt ontvangen: laat me dan graag weten wat je jezelf voor 2017 toewenst. En je adres. En dat kan hier:

www.newhorizonsahead.nl/nieuwjaarswens

En mocht je mij iets gezelligs willen sturen, dit is waar:

Familie Van den Elshout – Lenoir
Cederstraat 138
2565 JS  Den Haag

Nou doei!

Over Bruno van den Elshout

Kunstenaar
Dit bericht werd geplaatst in Handreikingen, Nieuws, Plannen 2016, rust en ruimte, Synchroniciteit en getagged met , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

