(Voorbeeld-) Uitnodiging voor een huiskamerontmoeting

** UPDATE ** De crowdfundcampagne voor het boek is inmiddels begonnen. Bekijk hier het filmpje dat we er speciaal voor maakten, en weet je welkom om bij te dragen. Van de huiskamerontmoetingen zijn er inmiddels meerdere die je kunt bijwonen, in Den Haag en verspreid over Nederland. Hier zie je een overzicht:

https://www.eventbrite.nl/o/bruno-van-den-elshout-10734151745

**

Onderstaande tekst heb ik geschreven als voorbeeld voor hoe je iemand zou kunnen uitnodigen voor een lunchlezing of huiskamerontmoeting die ik graag samen met je zou willen organiseren tijdens de crowdfundcampagne voor mijn nieuwe boek Whatever the Weather, tussen Pasen en Pinksteren in 2022.

(EN: Als je dat een leuk idee lijkt – samen zo’n lezing organiseren: stuur me dan graag een mailtje op info@photologix.nl of bel me op 06 14633072)

NEW HORIZON #4741, 16.07.2012 – 13h00

Beste, lieve, waarde ….

Ik wil je graag uitnodigen voor een bijzondere bijeenkomst die ik samen met kunstenaar Bruno van den Elshout organiseer.

Bruno onderneemt eigenzinnige kunstprojecten die ik de voorbije jaren met belangstelling hebt gevolgd [+ eventuele voorbeelden van waar dat tot nu toe heeft geleid / indien van toepassing: hij is de maker van het werk of boek van NEW HORIZONS dat ik je al eens liet zien ]. Ik verwacht dat ze jou ook zullen kunnen inspireren [ + eventuele reden], en zou het fijn vinden als je aan de bijzondere ontmoeting wilt deelnemen die we samen vormgeven.

Het is goed mogelijk dat je Bruno’s project NEW HORIZONS kent. Daarvoor fotografeerde hij een jaar lang ieder uur de Noordzeehorizon, en maakte hij een bijzonder boek dat je misschien al eens bij mij thuis zag staan of liggen.

Op dit moment werkt Bruno aan een crowdfundcampagne voor zijn volgende boek. Dat heet ‘Whatever the Weather‘, en is ontstaan vanuit Bruno’s wens om uit te nodigen tot wezenlijke ontmoeting. Hij deed dat in eerste instantie door 144 mensen uit te nodigen om ieder een volledige werkdag met hem door te brengen op het Haagse Zuiderstrand. Zo beleefde hij een jaar tijd 144 daglange ontmoetingen, in alle seizoenen en onder alle weersomstandigheden.

Wanneer hij bij mij [ / ons ] te gast is, komt Bruno vertellen over zijn belevenissen, bekijken we samen het eerste exemplaar van het boek en wisselen we uit over wat wezenlijke ontmoeting betekent. We nodigen [ aantal ] mensen uit voor deze ontmoeting die Bruno of ik allemaal persoonlijk kennen en waarderen, en van wie wij het leuk vinden jullie bij deze gelegenheid aan elkaar voor te stellen.

Op [weekdag + datum ] staan vanaf [ inlooptijd ] koffie en thee klaar.

We beginnen stipt om [ aanvangstijd ]
We ronden af om [ eindtijd ]
Waarna er tot [ eindtijd2 ] gelegenheid is om na te praten

Het adres is: xxxx, yyyy AB Zzzz

Om de bijeenkomst met aandacht voor te bereiden en zo bijzonder te maken als waar we het voor doen, vinden we het fijn als je ons wilt laten weten of je erbij zult zijn.

We hopen je met deze uitnodiging een plezier te doen, en horen graag van je terug.

[ Jouw / jullie naam en/of bedrijfsnaam ] en Bruno van den Elshout

Hieronder zie je een paar bezoekers van de tentoonstelling van Whatever the Weather in Kunstzaal De Bron, terwijl zij het boek bekijken. Meer over Whatever the Weather lees je op www.whatevertheweather.nl.

Over Bruno van den Elshout

Kunstenaar
Dit bericht werd geplaatst in alle tijd van de wereld, Droom en werk, Nieuws en getagged met , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Plaats een reactie