NEW HORIZONS op Noorderlicht 2014?

Fotomanifestatie Noorderlicht heeft dit jaar als titel ‘An Ocean of Possibilities‘. Dat vraagt natuurlijk om deelname van NEW HORIZONS en de sollicitatie daarvoor heb ik zojuist op de bus gedaan. In het kader van de transparantie, making-of en gewoon omdat ik zelf erg blij ben met de vorm die het voorstel heeft gekregen, deel ik het hier graag met geïnteresseerden.

Bij het ingediende dossier heb ik 6 afzonderlijke horizons meeverstuurd. Die ontbreken hier, maar zijn jullie inmiddels gevoeglijk bekend.

Duim je mee? Check hier mn projectvoorstel:

Projectvoorstel NEW HORIZONS voor Noorderlicht 2014

 

 

Over Bruno van den Elshout

Kunstenaar
Dit bericht werd geplaatst in Expositie, NEW HORIZONS en getagged met , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op NEW HORIZONS op Noorderlicht 2014?

  1. Chris van Beek zegt:

    Jou deelname aan Noorderlicht met 2012 New Horizons zou prachtig zijn en brengt je dichter bij mijn horizon!

  2. Ziet er goed uit, Bruno! Gaat vast lukken, veel succes!

Geef een reactie

