Help je mee, zorgen dat het lukt?

Nog een maand om NEW HORIZONS op zo’n manier onder de aandacht te brengen, dat we de complete oplage van NEW HORIZONS in één keer kunnen laten produceren. Dat is fijn, om dat de startkosten voor een oplage dusdanig groot zijn, dat het splitsen in twee runs een extra kostenpost zou opleveren van zo’n € 25.000. Zonder dat daar ook maar één extra boek voor gemaakt kan worden. En sowieso was het doel al om NEW HORIZONS ‘uit één stuk’ te laten maken.

En wat is daar nu voor nodig? Want ieder groeistadium vraagt om andere stappen.

Dit is de belangrijkste manier waarop je op dit moment kunt bijdragen:

Door een medium dat jij waardeert (krant, tijdschrift, radio/TV-programma, blog) op NEW HORIZONS te attenderen.

We hebben al een eerdere succes-story in die richting. In maart attendeerde Marion Kuipéri (bedrijf: Ruimte voor Rituelen), één van de eerste aankopers van NEW HORIZONS, het blad Vruchtbare Aarde op NEW HORIZONS. Met een mailtje aan de redactie van de strekking: “Ik ben geabonneerd op Vruchtbare Aarde, en zou graag in jullie blad over NEW HORIZONS willen lezen.”

Het resultaat was een interview van maar liefst 6(!) pagina’s (je ziet hier de eerste 2), op hele plezierige wijze tot stand gekomen. Omdat het tijdschrift ook het verhaal ‘achter de schermen’ heel mooi in beeld bracht, NEW HORIZONS in Vruchtbare Aarde #2/2014, pag. 1/2 van 6veel gedetailleerder dan tot dan toe gebeurd was en voor een publiek dat NEW HORIZONS erg goed op waarde wist te schatten. Met diverse boekverkopen tot gevolg.

Journalisten, net als andere gewone mensen, vinden het nu eenmaal plezieriger om een tip te krijgen van iemand die zij vertrouwen (en v.v.) dan een persbericht van iemand die ze niet kennen, en waarvan ze er per dag wel 100 ontvangen. En waarvan ze zelf moeten uitvinden of het van een schreeuwlelijk komt van het type 12 in een dozijn, of dat er echt iets nieuws, verrassends, anders aan de hand is dat ze niet mogen missen.

Wat ik jou aldus wil vragen:

  • Waar zou jij over NEW HORIZONS willen horen, zien of lezen?
  • Wil je degene die daar de redactie voert (zie colofon, aftiteling, contactpagina, facebook, linkedin) een berichtje willen sturen dat je dat graag zou willen? Dat kan een heel eenvoudig berichtje zijn, vriendelijk van toon, eventueel met motivatie. Maak het jezelf niet te ingewikkeld. Liever een simpel berichtje, dan uiteindelijk geen berichtje.

Ik geloof dat de media-aandacht en nieuwsgierigheid die jouw bericht kan opleveren, in combinatie met de in de maak zijnde aankondigingen van Panorama Mesdag, NEW HORIZONS naar de bedoelde eindstreep kunnen dragen. Als kunstwerk-in-boekvorm, in één keer geproduceerd.

Alvast heel veel dank voor je hulp!

(Automatisch op de hoogte blijven van verdere ontwikkelingen doe je via: www.newhorizonsahead.nl/avontuur)

Advertenties

Over Bruno van den Elshout

Kunstenaar en strategisch conceptontwikkelaar
Dit bericht werd geplaatst in Boeken en publicaties, Fundraising, Hersenspinsels, NEW HORIZONS, Plannen 2014, Synchroniciteit en getagged met , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s